5 gamla flammor och jag på ett och samma ställe:S

gårdagen var grymmmm!
skivan på bj var stört roligt har typ aldrig varit så mycket människor där förr!
och killen jag skrev om kom, och joseph kom, och 3 andra av mina flingar kom!
Måste säga att jag blev lite nervös av att se alla dom på samma ställe även om jag aldrig hållt på med dom samtidigt liskom så e d ändå panik när alla ens x eller old flings e på ett och samma ställe!

Jag och stina shakeade sönder bj som vanligt, och jag vaknade idag men en lagom sur baksmälla.

Idag har det varit kaos men allt inför studenten!, naglar har brutits, bål har blandats, tårar har gråtits, bårk har bråkats, och inbjudningar till mottagnigen tagits tillbaka för att sedan bjudits åter.
crazy helt enkelt.

Nu är det sova som gäller och när jag vaknar så blir det tagga tagga tagga som gäller

later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0