what did I do 2 deserve this

another day at work....
gick upp för 20 min sedan och nu sitter jag och äter frukost.
idag är det ännu ett 10 timmars pass på expert so gäller, det konstiga med de passen är att de verkligen inte känns långa alls, kan bero på att det är sköna människor som jobbar där och att jobbet är jäkligt soft och roligt.
jag drömde en lite konstig dröm och vaknade upp av att jag sa vad har jag gjort för att förtjäna detta.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde men det var något som hade men karma att göra iaf.
Jag tror på karma till en viss del, det vore logiskt om dåligt attraherar dåligt och bra bra.
Jag har fått smaka på karma, både dålig och god, och grejen är den att jag alltid vet om nått dåligt händer så tänker jag likson ååå varför gjorde jag så där förut?! haha nej men kanske inte riktigt men nästan.
nej nu e d off 2 work
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0