vinkväll + vinkväll

igår drack jag lite vin med Stina, Amanda Anna Josefine och Malin (as trevligt)
Sen kollade jag på skräckfilm (hostel 2) med Johan (lillebror), stina och hampus (lillebrors bästa kompis)
Filmen var lite äcklig men mycket mildare än hostel 1.
Stina somnade efert 5 min av filmer så jag var tvungen att somna in själv efter att vi kollar klart på filmen... lite läskigt faktiskt :P
men kröp så nära henne det gick och somnade till slut.
Ikväll har jag druckit vin och grillat med Stina Daney Bella, carro och Mathias.
Vi åt grillad fläskfilé och ungsrostad potatis och en grönsallad (jätte gott)
Nu har jag precis kommit in och bella och Stina och co. gått hem till sig.
Nu ska jag kolla på film, har inte bestämt vilken än dock:P
Imorrn blir det bada i Öregrund som gäller och sedan Stina time och efter det hem till Anna och kolla fotbollen och dricka vin.
Later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0