Sommarfesten är officiellt DÖD R.I.P

"vuxenlivet" är inte alltid lika kul...
Jag brukar varje år ha en sommarfest på mitt sommar ställe (Gräddö)
Iår kommer den festen inte att bli av, dels för att ALLA jobbar eller är bortresta då de har semester.
Det här året hade varit det 4e året i rad jag haft min sommarfest.
Första året hade jag Öppen Cocktailbar, 2a året hade vi en DJ där ute, och förra året hade vi tema lekar, vi hade tippsrunda med shot-priser och inte helt barnvänliga frågor. Vi hade 5kamp, med massa sjuka grenar och shot-priser på den tävlingen med. Det har varit sjukt roligt alla år. Men nu kan jag inte hitta en tid då alla kan, när jag är ledig och mamma och pappa inte är i stugan jobbar som sagt alla andra.
MEN idag åker jag, stina och daney ut till gräddö, och myser.
här kommer lite bilder från de gångna åren
så här såg det ut morgonen efter år 1
år 1
år 2
år 2
har bilderna från år 3 på andra datorn, men men
kommer sakna sommarfesten  iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0