shopping, gotta love it

shopping, gotta love it
Hello
idag vakande jag och var PIGG, kom till  jobbet vid  9e redan fast än jag inte börjar förrens 09.30
vid 11 började jag shoppa, det blev 3 klänningar från asos (lägger upp bilder snart)
klockan 12. hade jag lunch och då blev det mera shopping, ett par skor lite underkläder samt hårprodukter.
och sist med inte allllls minst var klockan 18.21 alltså nyss då jag köpte en ny kamera, en söt svart liten olympus.
bara 2 timmar tills jag slutar jobba och då e d skynda till bussen som gäller och möta upp stina och anna och ca 10 pers till för att fira att ANNA BRATTEMO FYLLER 19 ÅR IDAG! vi ska äta på tzatziki och sedan blir det saluhallen, ska inte stanna så länge eftersom jag jobbat imorrn, men det är viktigt att visa sina v änner att man bryr sig och följa med ett tag iaf, även om man jobbar!

grattis anna
älskar dig !
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack som tusan för en asbra födelsedag :D <3 <3

/lagermeidarbetaren (tror jag kan behärska norska)

2010-07-25 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0