lunch, shopping, middag och vin med mamma

Idag var jag i stockholm och lunchade och shoppade med mamma.
Jag hittade inget alls på rean:( men det blev en röd/vit baseballjacka från gina iaf

Sen gick vi runt och strosade lite för att dra ut på tiden, nu är jag på sommarstället, Gräddö, utanför norrtälje.
Vi har precis ätit färgigt (grillad fläskkaré och klyftpotatis+grekisk sallad och rött vin)

När vi kom hit sken solen fortfarande, och jag hade nästan glömt bort hur vacker det är här!, nu blommar alla blommorna, och vi satt och drack vin och åt ost, och bara njöt av hur vackert det är här.
Det läker själen, vilket jag kan behöva efter gårdagens pinsamheter!!!
Ska vara här till söndag och njuta sola och bada!

lägger upp bilder härifrån imorrn bitti

so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0