jag testar nått nytt

huvudvärken och halsontet har minskat lite men är inte helt borta än:(
men jag känner att jag sakta men säkert börjar mitt mig själv igen och inte den zombin jag varit de sista dagarna.
jag var liksom i en koma av feber och halsont men nu börjar det släppa.
Jag håller på att utmana mig själv.
som jag skrev i förra inlägget så brukar jag mest hålla på med "hunkar" brukar kanske gå mer på deras utseende och muskelmassa än nått annat.
Men de senaste 2 killarna har inte varit sånna killar, och jag har märkt att det är mycket mysigare....
Så nu träffar jag en av dessa killar, vi har setts i dryga 3 veckor, och har faktiskt jätte trevligt :)
låter ju jätte hemskt att jag säger att jag brukar gå på utseende men d brukar jag.
Vi får se vad som händer med denne kis jag håller er uppdaterade:)
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0