jag saknar honom

nu ligger jag i sängen och kollar på filmen Prime.
en jäkligt bra och rolig kärlekskomedi men problemet är bara att jag saknar mr S så sjukt mycket när jag ser den här filmen, han åkte ju till stockholm i tisdags, och kommer tack och lov hem imorrn, men ändå vi brukar ses nästan varje dag och sova med varandra nästan varje natt och nu har jag sovit sj sen i tisdags.
När han har varit borta har jag kommit på hur mycket jag verkligen tycker om honom.
Och nu kommer den läskiga delen, känner han lika, kommer det funka, det är nu man är sårbar.
Men skit samma, jag har aldrig tyckt om nån som jag tycker om honom. Aldrig saknat nån som jag saknar honom, och jag har aldrig varit med någon som ger mig så mycket ömhet och kärlek som han gör.
han har allt.
Han är snäll,snygg, intelligent, berest, rolig, ödmjuk, ärlig, och öppen.
Nu ska jag fan försöka att inte fucka upp det här som jag alltid gör när jag börjar känna nått för nån men jag har aldrig vågat så här mycket som jag gjort nu, och jag har aldrig velat så här mycket heller.
Om det inte funkar så skit samma, man måste ta chanser för att kunna vinna, och visst man kommer kanske förlora några gånger, och det kommer svida och göra ont, men hur skall man kunna vinna om man inte försöker?
so long
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0