Jag och stina de 2 finalisterna i topmodel?

Nu är jag på jobbet, och tack vare eller man kanske ska säga pga det fina vädret är det inte alls mycket folk på expert idag :)
efter jobbet ska jag hem till brattemo och hämta mina saker som jag lämnade där på "valborg" dvs i onsdags :)
Sedan ska jag möta upp stina och daney mfl. för grillning i stadsparken :) ska bli mys

Jag drömde en så konstig dröm inatt, jag drömde att jag och stina var de 2 finalisterna i topmodel. och att vi skulle vara geishor sista runwayen.
Jag hade sjukt mycket snyggare klänning än stina men när stina kom hem till mig ca 5 min innan vi skulle åka ser jag att hon är vitmålad i ansiktet som en geisha skall vara och jag har helt glömt bort d !
Jag börjar desperat att kladda på massor av min conceler, men den e ju liksom ljusbrun så inte fan blev jag vit av det, så jag köp på vattenfärg och får den sämsta sminkningen ever!

Vi kommer till runway platsen 20 min försent, och jay frågar vems felet var och jag sa att det var mitt men att jag inte fått nån vit ansiktsfärg, och han gav mig då en burk så jag kunde fixa min makeup.
 jag fick massa skäll för att vi var sena och jag vaknade jag av att jag hörde mig själv säga "fy faan vad irrrriterad jag blir" jag vakade verkligen på fel sida, och var sjukt tjurig ett bra tag fast jag visste att det bara var en dröm....
skevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0