info om daten och en liten videosång från mig

hej daten med mr S var helt perfekt.
Det var jätte avslappnat och maten var jätte god och vi hade hur mycket som helst att snacka om, jag var ju lite rädd att vi inte skulle ha så mycket att prata om eftersom vi umgåtts så pass mycket och redan pratat om allt.
men det gick som sagt jätte bra :)
Igår var stina hanna becca och anna här och drack vin, efter en stund gick becca och anna ner för att möta hanna på stan och jag stina och hanna stannade här.
Jag tänkte passa på att ladda upp en video på youtube, och det gjorde jag också, men det var något jag inte märkte förrns halvvägs in i låten och då försökte jag hålla masken men d gick liksom inte så bra.
se för er själva.
Imorrn är det grönan som gäller.
Mr S är i stockholm och kommer stanna där ända tills lördag :( så det blir ensamma nätter för mig framöver.
Förutom imorrn då jag stina och daney stannar i stockholm och sover där vi med :)
nu ska jag kolla på film
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0