imorrn ska jag på date

hejsan
jaha då har nästan en hel 10timmarsdag gått förbi.
gårdagen var helt underbar.
hade världens mysigaste middag med anna stina malin sara becca johan och daniel på Tzatziki
och efter det blev det saluhallen :)
och sedan åkte jag och stina hem till mig och slaggade:)

var faktiskt inte så trött idag, däremot så försov jag mig en aning så jag var tvungen att ta taxi till jobbet :)
jag har inte träffat mr S sedan i fredags morse, men det känns sååååå mycket längre.
Imorrn har vi iaf vår första RIKTIGA date, vi ska äta middag på Alexander, kommer bli mys !

1,5 timmar kvar att jobba sedan e d semester till tisdag !
sovmorgon imorrn !!! wiiihowww!

ikväll blir det film med stina och daney
och sedan sängen :) har några timmars sömn att ta igen ;)
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0