vinmys med tjejerna

Igår var Jag, Amanda, Anna och Johanna hemma hos Jenny och drack lite vin, spelade lite våghals och snackade om allt och alla.

Vi kom fram till att det just nu går en "dödsepidemi" eftersom att väldigt många vi känner/är släkt med/ familjevänner gått bort nydligen, vilket är jätte tragiskt, så man kanske borde se sig om en extra gång innan man går över gatan just nu.

vi pratade självklart även mycket sex och killar, och berättade om pinsamma saker som hänt oss själva eller andra. Jag nämner inga namn men det här kan vara den pinsammaste incidenten jag någonsin hört talas om! iaf en av de pinsammaste.

En klick tjejer sitter och kollar på icke rumsrent trippel Xat filmmaterial då störmmer går, pappan proppen byter då en chock hans ögon får! Ett ögonblick av tystnad och pinsamhet slår vid, det är nått av det pinsammaste jag hört i min tid.

rimmade mig igenom detta, men fatta om det skulle hända en själv! usch usch.

Det var iaf en jätte trevlig kväll igår, med jätte trevliga tjejer.

För ikväll ser planen ut som sådan att det blir förfestande at my place, sedan blir det röj på saluhallen och efterdet så vet man aldrig ;)

bara för att göra som alla andra bloggfjollor så ska jag nu knäppa kort på min outfit och visa er alla vad jag ska ha på mig ikväll:
klänning H&M 250kr  

Klänning: H&M           Örhängen: H&M      Skor: Miami
                                Väska: Shanghai

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0