var går gränsen mellan lammkött och pedofili?

Igår var det fest i sävja som stod först på menyn, där träffade jag min crush (en kille på min skola) som dock är betydligt yngre än vad jag är. Det här är så konstigt.....
Normalt sett hållet jag inte ens på med killar i min egen ålder, utan föredrar killar upp mot 25+....
Jag brukar aldrig vara blyg för killar eller ha svårt för att ta kontakt och gå fram och snacka. Jag är bruden som går upp till en vilt främmande snygging och säger : hej ursäkta vi har inte hälsat va ?, neej men d tycker jag att vi borde göra. Eller liknande. Men den här killen är 3 år yngre än vad jag är och så fort jag ser honom blir jag som en fnittrig 17åring och blir as blyg?!?! whats the deal?

och var går gränsen mellan lammkött och pedofili?

Det var faktiskt riktigt kul hos sävja mannen (en glad överraskning). Vid tolv tiden så drog jag och johanna oss ner mot stan och Bj. Vi drog runt ett tag istan i väntan på Amanda och co (amanda hade glömt sitt legg så de åkte och hämtade det) Efter ett tag träffade vi på några killar som går i min klass, Viktor, Danne och Calle. Vi togade in på BJ och började festa på riktigt.

kvällen var helt okej lyckad!

Ikväll blir det stockholm och ett house party at Patrizia´s.
Ska bli kul att umgås lite med bandet och se vad de e förrena filurer.

dancing machine
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är så härlig elsa!!

2010-01-26 @ 18:31:49
Postat av: Elsa

tack så mycket! vad glad jag blir!

2010-01-26 @ 19:25:39
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, kan man få fråga vad denne snygga pojke heter ? Förresten, jag älskar din blogg!

GOOO GIRL!

2010-03-02 @ 22:11:41
Postat av: elsa

haha javisst får man det men jag brukar inte lämna ut namn men den här personen vet redan att jag tycker han är riktigt snygg

han heter Alex mer än så säger jag inte ;)

tack så mycket ! skit kul å höra

2010-03-02 @ 22:17:51
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0