Tack så mycket för uppvaktningen på min 20 årsdag

Jag fyllde 20 den 5e januari i år, och hade den bästa födelsedagen någonsin tack vare alla er mina underbara vänner som förgyllde min dag!

Jag fick massor med fina presenter, bla en sminkrådgivning på make up store, halsband, underkläder, choklad och biljetter till Whitney Houstons konsert som kommer vara i globen i sommar, tack!

jag hade tjejmiddag och sen fest hemma i min lägenhet och vi trängdes väll en 45-50 personer hemma hos mig, men finns det hjärt rum.... ja ni kan resten :)

Det var jätte trevligt och jag hade hur roligt som helst här kommer lite bilder från kvällen
2010/01/05


    
Jag och stina                        middagen            mingel
Godnatt
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0