SNYGG, SEXIG, SINGEL

Kollade precis på en repris av dagens man.
Vissa Tjejerna som "tävlar" om att få dejta killarna som är med är ju så sjukt unga!
Nån 18 och flera 19år gamla.
Är tjejerna seriöst så desperata efter ett förhållande vid 18/19års ålder att de ställer upp i nationell TV för att gå på en dejt? Eller e de kanske mer ute efter sina 15 min i rampljuset, inte vet jag.

Det jag tycker är lite kul är att om en 18/19åring skulle gå med på en dejtingsajt eller sätta in en kontaktannons så skulle varenda människa tycka att man var en desperat nolla, men dejtingshower på tv är ju igentligen exakt samma sak, bara att det visas för HELA Sverige!

Vi har all tid i världen att dejta och hålla på vi e ju unga, så varför all denna stress?
Folk måste lära sig att bli bekväma i sig själva sluta leta efter en partner som skall ge bekräftning.
Kolla er i spegeln då och då istället och säg: jag är SNYGG, SEXIG och SINGEL och lev livet utan förhållandestressen. Det ska jag börja göra :)



Hakuna Matata

och Godnatt
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0