skola imorrn

Hejsan Imorrn börjar skolan igen :(
Jag har världens bästa klass men skolan är ändå inte mitt favvoställe om man säger så.
Det finns så mycket roligare saker att göra här i världen än att sitta inlåst i ett klassrum hela dagarna, som att jobba, träffa vänner, sjunga och bara ligga i sängen och dra.

Det här är ett jobbigt stadium i mitt liv, eftersom att jag var i USA i 2an som utbytesstudent så hamnade jag liksom ett år "efter". Alla mina kompisar jobbar eller reser just nu och jag är kvar i klassrummet......
vad ska jag göra får att få tillbaka kännslan av att vilja gå till skolan  ?

missförstå mig rätt, mina betyg är bra och jag gör det som skall göras fast även jag kanske inte har så stor lust med att ta i tu med allt skolarbete, men jag brukade tycka att det var roligt en gång i tiden...

var precis hemma hos bästa kompisen Stina och kollade på spårlöst med henne och Danny ( stinas pojkvän)
och dom berättade att dom ska till kanarieöarna på måndag!!! De kom på att dom inte orkade med all snö och det kalla vädret, idag eftermiddag så dom bokade helt enkelt en resa till solen !
tän om jag kunnat följa med ?! men nej..... jag har skola!
hur gör alla för att vara peppade inför en till termin att kalla klassrum och hårda lärare?

kanarieöarna VS lundellska skolan

 

VS


 

godnatt
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0