sex and the city- Carrie "are we romantically challenged or simply just sluts?

Vi lever alla vår egen version av sex and the city.
 Vi shoppar, träffar killar/ tjejer, ungås med våra vänner och möter livets upp och nedgångar.
Det kanske inte alltid är lika händelserikt och dramatiskt som tv-sex and the city, och andra gånger kanske det är mycket mera drama vi våra liv än i Carrie och brudarnas.
Men vi lever ändå det "riktiga" sex and the city, åt minstånde är mitt liv likt på många sätt.


Många saker Carrie säger i serien brukar jag och mina girls snacka om och diskutera efteråt, som det här pratade vi till exempel om igår- are we romantically challenged or simply just sluts?

vi brudar får ju lätt slamprykten om vi inte är försiktiga, vilket jag finner lite konstigt...
Har man inte rätt till närhet om man är singel ? Skall man inte få göra vad man vill, när man vill och med vem man vill då ? är det inte lite det som e meningen med att vara singeltjej ?

Jag säger inte att man måste ha "kiosken öppen" hela tiden och för vem som helst, men vi är ändå vuxna människor som har behov av närhet och fysisk kontakt och det förändras ju inte bara för att man är singel.
Att man inte är i något förhållande betyder inte att man inte kan ha kul för det ;) 

kanske är vi både romantically challenged och lite sluts, men så länge man mår bra, och gör det man själv VILL så blir det bara glada och roliga avsnitt i det vardagliga sex and the city livet.

so long
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0