"Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them." - Carrie(sex and the city)

Jag älskar det här citatet för jag tycker det är helt sant.

Jag är en väldigt spontal, självsäker och fartfylld pingla, vilket kan skrämma folk ibland. Vissa killar/ tjejer föredrar lite lugnare tjejer som kan lättare kan hållas i schack.

Jag är den jag är och vill oftast synas och höras mycket, jag skämtar hela tiden och mitt skratt hörs långväg
(inte något jag själv valt låter lite som långben när han skrattar)

Jag har ofta kännt att killar ibland backar ur just när det blir seriöst, kanske för att jag är jäkligt rolig att  vara med men de känner säkert att jag är ett ganska osäkert kort (om man tänker på hållbarhet i ett förhållande)

Jag är en typ av människa som nästan ALLA dras till direkt men som vissa kan ha svårt för i för höga doser.
(mer när jag var yngre än nu men ändå)
 Jag är en högljudd, säker, stark och rolig tjej(som både skrämmer och attraherar folk på samma gång) 

Jag tror jag är en av de där kvinnorna Carrie pratar om som inte är menade att tämjas, utan bara behöver köra sitt race tills man hittar nån som kan haka på ens tempo.

Samtidigt kan jag bli trött på att det alltid är jag som ska hitta på roliga grejer, ta initiativ och vara rolig hela tiden, jag har aldrig träffat en kille som är lika rolig som jag själv hahah, eller som hittar på lika mycket roliga saker. Vilket gör att jag lätt tröttnar.

Jag är en sällskapssjuk, envis, initiativrik, självsäker, uppfinningsrik, rolig, lättsam och störtskön brud (helt sant)
And I love every second of being me!
(sug på den ni!) här kommer lite bilder på moi
/E

  dsdsdsds kohao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0