Lördag, Stockholm, Underbart

Igår vaknade jag en en baksmälla som hette duga! Efter lite frukost bar det iväg till systemet för att införskaffa mig lite godsaker till kvällen. (där jag stötte ihop mrX by the way..... awkward!)
 
Kom hem och hoppade in i duschen, sen tog jag och min baksmälla oss till centralstationen, där vi mötte upp killarna i bandet och satte oss på tåget mot Stockholm och Patrizias house party.

Väl framme i bagarmossen bjöds vi på mat (jätte gott!) och sedan kom folket och då festen.
Det var en jätte trevlig kväll, med massor av trevligt folk.

Patrizia är skön som få och hennes kompisar lika så.
Hanna och Maria som patrizia bor med är hur roliga som helst och de 3 fick mig verkligen att känna mig hemma och bekväm( trotts att jag inte kännde en kotte (förutom Patrizia och bandet) när jag kom dit.

Nej riktigt trevligt folk.
Vaknade i morse i Stockholm med en ännu värre baksmälla än morgonen innan och hänge kvar i lägenheten med tjejerna tills halv sex nån gång då jag samlat tillräckligt mycket kraft för att kunna masa mig ut till tunnelbanan och påbörja min hemfärd.

Kom hem vid sju, åt mat och gick sedan på bio med Stina som ÄNTLIGEN har kommit hem från Egypten.(Du får aldrig lämna mig igen, men d vet du redan)
Vi såg "Did you hear about the Morgans" helt okej film, men har sett Sarah Jessica Parker i bättre filmer och roller än denna.

Nu är dags för sängen.
Godnatt
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0