killar killar killar

Hejsan för en liten stund sen kom jag hem från att sovit över hos en tjejkompis efter en samba-kväll på saluhallen.
Väl inne på Saluhallen igår kväll så, gick jag och mina 2 tjejkompisar direkt till RnB dansgolvet och röjde loss och hade grymmt roligt tills..... jag vrider huvudet mot baren och får syn på en viss kille, vi kallar honom för mr X. 
Jag har träffat mrX ett litet tag nu (ca 2 veckor)

Jag viskade till tjejerna att kolla i baren så de skulle se vem jag pratat om ett tag nu, sen fortsatte vi att dansa jag kanske shakeade i lite hårdare än minuten innan jag såg honom, men bestämde mig för att fortsätta dansa och låssas som om jag inte sett honom.( vad e de med oss tjejer och att vi ska SPELA svårfångade hela tiden?)

haha hur som helst en hel del dans, drinkar och några ciggaretter senare, ser jag honom i baren på övervåningen stå och prata med en annan tjej.
Innan jag vet ordet av bjuder han henne på en drink och hon lägger armen om honom!
( jag kanske spelade lite väl svårfångad där)

jag blir flyförbannad eller kanske mer irriterad men kan ändå inte slita blicken ifrån dom( och så börjar jag leka spion) utåt dansar jag och har ut kul som helst med detta är bara en charad för att döja min verkliga agenda ( att kolla vad fan han håller på med).
och därmed var kvällen förstörd! jag vakade över mr X och hans drinkbrud hela jävla kvällen!

efter ett tag fick min ena väninna syn på ett span och försvann spårlöst iväg, medan jag och min andra väninna fortsatte dansa och "ha kul".
Helt plöttsligt kommer min andra väninnas fling och är lite för närgången enligt henne , så vi gick helt enkel hem.

Väl hemma i sängen hos väninna 2 kommer jag på en sak. Fy fan vad vi tjejer är hjärntvättade igentligen! allt handlar om killar. Till och med när vi tror att vi har kontrollen och att bollen är på vår spelhalva har vi fel fel fel.

 Ta bara det här som exempel : Jag ligger i sängen och säger: hur fan kan han stöta på en annan tjej rak framför ögonen på mig?,
väninna 2 säger om sin fling: asså han är ju söt och så men så fort jag träffar honom är han bara så sjuuuukt irriterande! väninna 1 ringer efter ett litet tag och säger om sitt ragg: guuuudddd vad ska jag göra jag vill träffa honom men ändå inte?! nått i den stilen iaf ( det var väninna 1 som snackade med henne)

Hur många % av all världens tjejsnack handlar inte om killar?!
Hur kan han gjöra så!
Vad e han ute efter igentligen?
Jag fattar inte hur han tänker ?!

Jag tycker att det är dags att "turn the tables! tjejer nu e d vår tur att bestämma spelreglerna!
                             


                                               

Kommentarer
Postat av: steff

yeah girlpower!

2010-01-11 @ 23:30:03
Postat av: hjärnan bakom efterdojja dvs A.B

NUMMER ett, elsa startar blogg : alla gillar

nummer två .. killar killar killar. Ska ingå i ett förhållande med James Franco (han vet inte om det nej..) och därmed slutar min tid som förvirradtjejpa18barresokersnyggkilleover_19



2010-01-14 @ 14:31:50
URL: http://efterdojja.blogg.se/
Postat av: Elsa

haha jag vt nr 1 e lite överraskande kanske men jag har faktiskt haft blogg förut tro det eller ej !

haha jaa hahahahah ikväll blir det röj och killar killar killar! ahahaha

<3

2010-01-16 @ 13:57:20
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var kommer mrX ifrån? roligt, gör precis samma sak att ja kallar en kille för mr x men de e självklart inte samma kille då:P

2010-01-18 @ 22:39:26
Postat av: Anonym

vart kommer mr.X ifrån :)

2010-01-18 @ 22:39:31
Postat av: Elsa

till de 2 anonyma:

Mr X är American (tycker de e snyggare på eng än sve)



anonym 1... nej d tror jag inte men kan samtidigt vara för det här är den största playern jag träffat i hela mitt liv, och då har jag ändå varit i usa 1 år (amerikanska players är 10000 värre än svenska)



så kan vara...

2010-01-19 @ 10:33:34
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är här ett tag bara eller hur och ska tillbaka till usa om nån månad? har jag rätt?

2010-01-19 @ 15:00:38
Postat av: Elsa

ja han kommer vara här ett bra tag... m d e säkert samma...

e din är för att "jobba"(för att inte säga för mycket till utomstående) eller vad gör han här ?

2010-01-19 @ 19:15:42
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja han är här för att "jobba".. med något fysiskt? mörkhyad? fan vad sjukt om det skulle vara samma person haha, hamnade på din blogg av en slump och med tanke på att jag såg honom där med en tjej samma kväll fick jag en så sjukt stark magkänsla att det kunde vara samma kille..

2010-01-19 @ 20:43:48
Postat av: Elsa

yes exakt japp jobbar med någon sport och är svart.

haha nee men d e samma! finns liksom inte så många att välja på om man säger så !



haha okej så du har varit med om exakt samma sak som jag med andra ord! haha undra hur många vi e som "råkat ut" för honom :P



haha fan vad kul e säkert på att jag känner dig också,uppsala e litet :Pvad heter du ?

2010-01-19 @ 21:50:25
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, var det seriöst mellan er eller var det bara en liten flört?



haha ja, du har rätt, vi är nog en hel del.. har ni fortfarande kontakt?



haha gud han är patetiskt, och uppsala är litet allt kommer fram till slut!

2010-01-19 @ 22:22:27
Postat av: Anonym

förlåt kan inte låta bli att ställa en sista fråga, börjar han på g?

2010-01-19 @ 22:29:45
Postat av: Elsa

hehe nja seriöst tror jag inte att det blir för nån med honom....

men vi snackade i telefon och smsade typ varje dag och sågs mycket, gick ut och dansade eller chillade hos honom....

sj då ? har ni hängt/hänger ni mycket?

heh nja efter att jag gett honom lite skäll för hans beteende och han sa att han e singelkille och gör vad fan han vill, och att det enligt honom är helt okej att ta en annans tjejs nummer framför ögonen på tjejen man e där med mm. så har jag inte hört av mig.... han skrev igår att vi folk börjat snacka och att vi skulle agera som om vi inte kännde varandra "in publik" och chilla diskret istället, då sa jag helt enkelt att jag inte kännde honom och att han fick göra precis vad han ville med vem han ville och att jag inte visste vilka "bitches" (ursäkta srpåket) han var van vid men att det inte var min stil....

så jag tror nog inte att han kommer höra av sig så mycket nu haha :P

2010-01-19 @ 22:32:24
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Elsa

vad heter du ? d e fusk att du vet vem jag är men inte jag vem du e :P

2010-01-19 @ 22:33:32
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

du jag måste veta om han börjar på g, för att vara helt säker. känner inte dig men både du och jag förtjänar mkt bättre haha. nej jag skulle gärna vilja säga vem jag är men vill inte ta det offentligt

2010-01-19 @ 22:44:34
Postat av: Elsa

han börjar på g och slutar på on

2010-01-19 @ 23:26:22
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah I know who you talking about! G***on ! stackars kille han verkar försöka med alla( men tack vare mkt varningar så hade jag redan fattat hur han var när han började försöka med mig) Stackars kille!

2010-01-24 @ 19:51:32
Postat av: elsa

yes lucky u! som blev varnad iaf!

själv så trillade jag ju dit lite grann! men men got out innan det blev för allvarligt

japp han e ett tvättäkta svin!

2010-01-24 @ 23:18:23
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0