Inget bebissnack eller snuttigull smeknamn tack

Det värsta som finns är par som sitter ihop så pass att man aldrig kan umgås med den ena utan att få den andra på köpet, och när man väl är med båda 2 så är det enda de göra att ägna sig åt varanda, så sitter man där liskom.

Många tjejer blir liksom som förvandlade när de skaffat sig en partner. Innan när de var singlar så snackade de om hur dåligt det var och hur upprörda de blev av tjejer som struntar i sina kompisar och bara är med pojkvännen hela tiden, Men efter ett litet tag är det precis den typ av tjej de blivit.

Jag håller inte ens koll på vad allas pojkvänner heter längre för allt jag hör e sockervadds-söta smeknamn, Snutten, gulligullet, snuttepojken, älsklingen, min andra halva mm.
Det är jätte härligt att mina tjejkompisar är kära och glada men kom igen, man kan tilltala killarna vid deras namn! (eller är det bara jag?)

Det finns ju även gudomligt underbara normala vuxna par som tillexempel Stina och Daney!

Jag och Stina träffas nästan varje dag, hälften av gångerna är Danney med och hälften inte. Men Daney har blivit en vän till mig också i och med att vi umgås allihop och att de inte sitter i varandras knän hela tiden och faktiskt kan vara ifrån varandra i 3 sek (även fast dom är jätte kära) så har jag fått chansen att lära känna honom med. Vi kan ligga i sängen alla 3 och glo skräckfilm och krypa ihop som en stor klump när vi e rädda som 3 kompisar och inte 2 kompisar och en pojkvän, vilket jag älskar.
Tack gud!

sfafsa
Stina och Daney

Härmed svär jag på att jag aldrig ska bli en snuttigull-flickvän.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0