hemmamys med stina och J

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva den här veckan, men har varit sjuk och helt enkelt inte orkat....

Igår lördag var första lördagen på länge som inte involverat nattklubbar och mingel.
Jag och Stina låg och degade framför tvn i hennes säng hela kvällen. När hon ville sova så gick jag hem och väntade på att J skulle komma till mig för en sängfösare.

Han kom vid halv 4a tiden och väckte mig ur min halvdana sömn, bästa väckningen på länge.
Låg i sängen och pratade lite och allt och inget och kollade på blood in blood out. ( en as bra film, rekomenderas starkt att spana in)

Vaknade vid 12.30 av att stina ringde. Låg kvar i sängen och mös lite för att sedan gå upp och tillbaka till verkligheten. Det blir så ensamt precis när nån gått tycker jag oavsett om d e en kille man tycker om eller bara en kompis. ( är lite sällskapsberoende)
Nu är det kaffe med Stina som står på agendan, sedan ner till stan för att ha möte om (sommarresan med brudarna) och sen rep med Patrizia bandet! (ska bli skoj)

Michael Jackson tribute konsert imorrn klockan 15 på musikens hus!
kom och kolla!

So long /elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0