första dagen i skolan

Första skoldagen var inte så farlig som jag hade trott, var kul å träffa alla klasskompisar igen och jag hade bara en lektion idag så det var lugnt.
När jag kom hem så hängde jag lite med bästisen stina, och idag betalade och bokade hon och hennes pojkvän resan PÅ RIKTIGT. De åker på söndag men inte till kanarieöarna som planerat utan till Egypten! De nöjde sig inte med kanarieöarnas 23 grader utan ville hellre till egypten och 30 grades hetta och sol :) who can blame them :P

Imorrn ska jag repa med bandet inför en extra föreställning av vår Michael Jackson hyllningskonsert som vi kommer ha på musikens hus den 1/2 kom och titta!!!! Det kommer bjudas på en jäkla show :)
Jag älskar att vara med bandet! Alla är så sjukt duktiga och vi har hur roligt som helst tillsammans  + att jag får göra det jag gör bäst och helst- SJUNGA!

Michael Jackson tribute INVINCIBLE 1 februari MUSIKENS HUS kom och kolla


godnatt
E


Kommentarer
Postat av: jacob

Klart jag kommer!

2010-01-13 @ 13:39:30
Postat av: Sofie

Åh varför har du inte sagt det för?! :O jag som missade de förra föreställningarna. nu kan jag ju se den här :D perfekt

2010-01-18 @ 00:11:14
URL: http://sofiesoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0