fame the movie

Jag såg precis den nya fame filmen, och måste säga att det är en av mina nya favoriter!
Jag grät till och från genom hela filmen, både lyckliga och sorgsna tårar.
 
Men jag kom precis på en sak! Jag kan göra vad fan jag vill med mitt liv!
Jag har det som krävs för att make it in the music business! Jag kom precis på det, jag har en förjävligt bra jäkla röst! Har hört många olika personer säga det många gånger, men jag har nog inte riktigt trott på det förrens nu.

jag är inte dum det kommer inte bli lätt,
men jag måste ta till och följa fame mottot: Dream it Earn it Live it!

haha jag vt lite geekvarning där men d e ju sant.!

Nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv.

Jag kan göra fan vad jag vill ! och det kan du med !

jag vet vad jag vill! vet du ?

skit i allt och go after your dream! hardcore!
nu kör vi!!

godnatt!
E



Kommentarer
Postat av: suss

Så sant som sagt det där med att man måste förtjäna att få leva ut sina drömmar! Och nya fame filmen är BÄST!

2010-01-11 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0