3kants ragg på facebook

Här om veckan skrev en kille till mig på Facebook. Han skrev hej och berättade att vi hade en gemensam vän. vi kallar henne för K.

Efter ett tag talade han om för mig att han hade något han ville fråga så småning om, men inte förens jag förstått att han var en bra kille. Nyfiken i en strut, tjatade jag till mig att han skulle berätta (hatar när folk säger a utan att säga b).

Efter mycket tjat från min sida så berättade han vad han ville ha sagt.

Jag citerar, Jag vill hitta en tjej jag och "K" kan ha 3kant med, och hon sa att du troligen var jävligt bra i sängen. slut på citat.

haha var ifrån får man luften att skriva så till en person man aldrig träffat?
och hur desperata är killar om dom raggar 3kants partners på facebook?

Men kom igen vad trodde han att jag skulle säga ?! Ja det låter kul! jag e game ! ahhahaa

Fattar att det verkar spännande och att det är "alla killars dröm" och bla bla bla men 3kants ragg på facebook?come on! Väx up.



ja haha djur verkar ju tycka om de.

/E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0