vem kastar ett bowlingklot bakåt?

Igår lagade Stina middag (som kanske inte blev helt lyckad)
sen satte vi eld på och shottade aftershock(kanelsmak)
Jag, Stina, hennes pojkvän, hans bror och hans kompis tog sen en taxi till bowlaget och discobowlade.
Bowling är svårt på riktigt jag körde i rännan hela tiden och stina kastade klotet bakåt haha (på riktigt)
Vi var ju inte helt nyktra kan ju vara därför det kanske inte gick så bra som vi väntat oss, men kvällen jag jätte trevlig.

Jag kom precis hem från att ha repat med Patrizia bandet. Det låter bättre och bättre för varje rep nu och vi har några riktigt bra låtar. Min och Patrizias röster fungerar jätte bra tillsammans och jag är sjukt taggad på att börja ha spelningar!

Ikväll blir det mys framför TVn, är sjukt trött från igår, kommer säkert somna när som helst.

Godnatt
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0