Varför är killar så jävla konstiga?!


Okej, nu e d så här att en kille jag träffat bara några gånger och jag skulle setts på alla hjärtans dag men han jobbade sent och hade morgonpass dagen därpå så det blev inte av....
 Jag blev lite tjurig och sa att han skulle höra av sig när han kunde om han ens ville ses över huvud taget.

Han hörde inte av sig på en vecka men i lördags så skickade han ett SMS där han skrev att han jobbat hela veckan och undrade vad jag hade för mig och hur det var med mig....
Jag svarade att d var bra och att jag var på saluhallen och frågade vad han gjorde.....
INGET SVAR!

dagen därpå skickar jag ett SMS där det stod : hej där din lilla workoholic hur e d med dig ? har du några planer för ikväll?

INGET SVAR!


Fattar inte varför han hör av sig och sen inte svarar liksom ?!
Hur som helst e jag klar med honom nu! man får bara ett visst antal chanser liksom! nån motta får det ju vara.

+ att jag just nu hänger med en mycket trevligare kis, min White knight från i lördags (som jag nänme tidigare)
och som ni vet kan man ju bara rida en häst åt gången ( jag menar det där så oporrigt d bara går)

ive been a miner for heart of gold
/elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0