vad kommer hända efteråt?

Nu är det lite drygt 4a månader tills jag tar studenten. Alla har ju drömmar och förhoppningar om framtiden men de flesta kommer göra nått helt annat om 10 år än de kunnat föreställa sig.
Jag vill lyckas med musiken. Det är något jag alltid drömt om.
jag och pappa sjunger och spelar 1993 Pappa och jag 1993
Jag tänkter att jag ska lyckas att jag måste och om jag inte gör det så dör jag.
Jag undrar hur d kommer att bli. Jag tänker också att jag absolut inte kommer att bo kvar i sverige, utan att jag kommer bo i usa. Att jag om 10 år kommer ha gift mej med en amerikan och att vi fått våra 2 första barn vid det laget. Jag kommer bo i en förort vid en stor storstad vid kusten kanske och Jobba med musik.
Undra hur mycket av detta som kommer slå in!

Alla drömmer ju om olika saker men de som kämpar hårdast och tror på sina drömmar, det är de personerna som kommer få sina drömmar att slå in. Problemet är ju bara att jag tror på mina drömmar och mål till 110% men jag har liksom inte börjar kämpa så mycket än....
Min vän Stina gav mig något av en utskällning för att jag inte sätter igång och skickar ut demos till olika skivbolag och är med i tävligar mm. " När hade du tänkt börja då? Man kan inte börja en musikkarriär när man är 30!"

Dream it, Earn it, Live it........

om drygt 4a månader springer jag ut från slottet med studenthatten på, för att möta frihet och tid till att förverkliga mina drömmar och mål. Då börjar det riktiga provet! Hur hårt är jag villig att kämpa för att nå mina mål?....
Only time will tell

Dream on
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0