money money money

Jag blir lite irriterad över att ALLT ska handla om pengar hela tiden!
Allt är så sjukt mycket roligare med mycket stålar och jag e inte den bästa på att hushålla med pengar(jag e nog den sämsta)
Jag bränner ju mesta delen av mina pengar på krogen mitt rekord är 69.000 kr på 3 månader på endast krogen:P
party like a rockstar

För tillfället jobbar jag inte (lever av mina föräldrar- som by the way är de bästa föräldrarna ever!)
(inte bara för att de ger mig pengar!)

Men saknar ändå att ha EGNA pengar som man kan göra vad man vill för utan att må dåligt över det.
Jag har skurit ner mina shoppingvanor brutalt, kläder köper jag bara när jag hittar nått MUST HAVE som verkligen är MUST HAVE och annars dör jag.
Annars går mina pengar till shopping på systemet, smink, lösfransar, "manikyr", och krogen + nån fika då och då och extremt onödiga texiresor men men leva lite måste man ju!

Det är dags att börja söka jobb nu. Planerar att åka till Norge för att jobba i agusti och hyrorna är tokdyra där och handpenningarna på lägenheterna ligger på ca 12.000 så d kanske är dags att börja spara lite....

money money money
/E

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0