Måste berätta om den bästa kvällen på länge

I onsdags kom jag att tänka på en flamma jag inte pratat med på några veckor.
Vi har pratat massor på msn och facebook men aldrig riktigt träffats. Jag har vetat vem han är ganska länge och spanat på honom och så och vi har en del gemensamma vänner, men vi har aldrig träffats.

Just när jag tänkte på honom loggade han in på msn. Jag skrev och rätt som det var satt jag i hans bil på väg till hans lägenhet. Väl framme hos honom kollade vi på lite TV, och lyssnade på lite musik, visade sig att vi lyssnar på exakt samma musik och tycker om samma grejer. Efter några timmar så gav jag honom en masserande knådning, han älskar att träna och hade träningsverk, så gullig som jag är så knådade jag bort den....

efter några timmar skjussade han hem mig, och vi planerar att ses imorrn igen.
Vi är nu i det underbara stadiet då allt är nytt och underbart! Jag kan inte sluta le!
Det enda problemet är att han kommer flytta om några månader
Varför vill alla bort från Uppsala för ?
men ska försöka att inte tänka på det utan bara ha kul så länge det går

Glöm bort bekymmer sorger och besvär
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0