Jag ska sluta festa

Studenten närmar sig med stormsteg, och nu är det bara 3 skoldagar kvar sen är det sportlov!
Jag har bestämt mig för att jag verkligen ska ta tag i skolan nu, inte festa lika mycket som tidigare och plugga hårdare.
Bara ett problem!

Imorrn är det gratis inträde och halva priset i baren på Kalas!
(gillar igentligen inte kalas men för gratis inträde och halva priset i baren kan man ju titta in en stund)

Jag har så äckligt mycket plugg den här veckan, hade prov idag(NK b),har prov(RE a) + redovisning imorrn(RE b), arbete(INT EK) + redovisning på torsdag(INT EK) och uppsats till fredag!(RE a)

Borde verkligen inte gå ut imorrn! Men jag vet ju själv att jag inte kommer kunna säga nej när stina ber mig att följa med! Kommer vakna på torsdag bakis och sliten och behöva hålla en redovisning för klassen i det tillståndet.

Jaa ni det är tufft att vara ung och i svängen!
Men härligt och roligt är det!(förutom dagen efter man varit ute)

Sofie och Jag (club MINT, Kina, Shanghai)

Party hardy drink bacardi
(som en go vän till mig brukar säga)
/E

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vad är detta för bild? den har jag inte sett :)

2010-02-23 @ 00:48:05
URL: http://sofiesoderman.blogg.se/
Postat av: elsa

Den e från China på MINT

jag klippte bort anna :P (förlåt anna )

ville ha en på festdrottningarna så att säga :)

2010-02-23 @ 00:50:29
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0