jag sjöng på ANGIE STONE konserten

Gårdagen var den BÄSTA EVER!!!!!!!!!!!
Konserten var hur grymmmm som helst, och angie stone hur underbar som helst.

Efter några grymma låtar sjunger hon The makings of you- en  Curtis Mayfields låt, och ber efter ett tag någon i publiken att sjunga, denna någon blev JAG!

Jag sjöng och hennes ögon blev stora som bowlingklot när hon hörde att jag faktiskt kunde sjunga.
Hon bad mig sjunga mera och tillslut sjönga jag frasen jag fått 4 eller 5 gånger!

Hon bad mig vända mig mot publiken och låta dom se mig, jag vände mig om och möttes att jubel och stående ovationer!
världens bästa kännsla!!!!!!!!!!


Efter flera underbara låtar och en orgasmliknande njutningskännsla var konserten slut och Angie och alla ur publiken gick ut i lobbyn för att för hennes del signa autografer och ta kort och för våran del få en glimt av och en photo op. med stjärnan.

Jag gick fram och bad om en kram och när vi kramades sa hon: "You have a GREAT voice"
Att höra det från henne var en störe komplimang än nått annat och det värmde ända in i själen.

Jag och Patrizia som varit på konserten tillsammans gick sedan ut med Göran(spelar sax i vårt band) och hand sambo Maria för att ta ett glas på stan.
Efter mycket trevligt mingel begav jag och Patte och hemåt på vägen (vid burgerking ) träffade vi Angie stones band!(som by the way  sa att jag hade en wonderful voice) slutade med att vi och gittaristen och keybordisten gick till terrassen och tog ett glas vin.
Efter det följde vi med den till deras hotell där det fanns ett piano och ett trumset. Vi jammade lite och körde en del låtar tillsamans. Efter ett tag slog det mig! Jag jammar med ANGIE STONES BAND (holy cow)
Grabbarna var hur sköna som helst och vi hade jätte trevligt tillsammans!

Jag vaknade imorse och tänkte att inget kunde göra gårdagen bättre än den varit, sen såg jag detta i UNT
klistrar in ett stycke från artikeln:
UNT

Ett imponerande sjunget intro blir Curtis Mayfields The makings of you och applåderna följer henne genom hela låten - man nickar och ler för sig själv, det är så en slipsten ska dras. Märkbart glad över den höjda stämningen frågar Stone om någon på första raden vill sjunga, så att hon får höra hur en svensk brytning låter.

Någon brytning blir det inte, utan i stället tappade hakor i hela salongen när den kvinna som fått mikrofonen visar sig ha en riktigt maffig soulröst. Från denna stund är stämningen på topp.

OMG DE SKREV OM MIG I TIDNINGEN
spana in artikeln: http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=5-AV_ID=1020387,00.html?from=puff

Im on a high ritght now!
feelin on top of the world
/E


Kommentarer
Postat av: Charlie

Wowzz!!!1 Fan va coolt, kvinna. Skulle vart där egentligen men vi åkte till Romme så jag missade det... :( Ses snart babe, puss! <3

2010-02-27 @ 16:53:23
Postat av: vici

Faan vad underbart! Du är bäst!

Och du anar inte hur mycket jag saknar dig <3

2010-03-04 @ 14:37:12
Postat av: Anonym

coool!

2010-03-06 @ 16:37:44
Postat av: elsa

Charlie- aa fan vad synd du skulle varit där d var fett asså! grymmmmmt bra konsert och ett jävla drag!

Vici- Nej du e bäst vet du väll !¨ååååå saknar dig med jätte mycket verkligen!<3

2010-03-06 @ 21:03:55
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Svarten

Inte illa. Ja, faktiskt mer än så - urhäftigt!



/Din granne

2010-07-06 @ 04:58:25
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Nabil

Blir hur glad som helst för din skull. Keep up the good work!

2010-07-23 @ 16:01:13
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0