är mr wrong dagens mr right?

varför försöker jag ens......
jag ska sluta dejta! (det kommer ju inte ske...)men ibland så blir man så less på allt!

Har träffat jag vet inte hur många killar senaste året/åren(1milj) och hittar verkligen inte nån som ja ba verkligen tycker är underbar och som jag verkligen börjar tycka om!
Jag känner bara att, hur länge ska man leta?!

Men mina tjejkompisar som har pojkvänner klagar över att ditten och datten i förhållandet inte funkar så allt blir ju inte en dans på rosor för att man hittar mr "för tillfället" right (som min käre vän Victoria Lambeck brukar säga)

Men det känns som att d e d tillvaron går ut på nu..... Hitta mr för tillfället right och ha kul med mr wrong under tiden;)
Men det finns ju en jävla massa mr wrong där ute asså!

Jag har blivit så totalblåst ett antal gånger då jag stött på Svin med a capital S och det jag varje gång frågar mig är hur folk kan hålla på som dom gör, när jag aldrig skulle få för mig att göra sånt mot nån annan.

Det kan vara småsaker som att inte svara på ett sms eller inte höra av sig när man sagt att man ska det, men jag tycker fortfarande inte man gör så!

(till er killar som läser: jag vet att det inte bara e killar som beter sig dåligt men eftersom jag e straight så e d er jag har erfarenhet av och kan utgå ifrån- no hard feelings)

så vad ska man göra? sluta leta så dyker mr right upp ? ha kul med lite mr wrongs så länge ?
nöja sig med nån som kanske inte e 100% men kanske 70% ?

måste bara säga: Jag trivs som singel, men att jag träffat så jäkla många mr wrong så har jag börjat tvivla på att mr right verkligen finns där ute!?!
Den som väntar på nått gott......

. 
ååå juste idag ska min studentklänning komma med bud innan klockan 17.00 ! CANT WAIT!!!
/E


Kommentarer
Postat av: Becca

snygg klänning elsa det är den jag ska beställa. you know...

2010-02-24 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0