If u havent done it yet, DO IT

Jag hade tänkt skriva om att det inte är långt kvar tills jag kommer springa ut från slottet på min examensdag.
Fick studenthatten idag så nu känns det verkigen nära, men sen såg jag den här videon som jag bara måste dela med mig till er som inte sett den.

Alla har väll hört MJs version av we r the world (med massor av olika stora artister)
Nu har en ny version gjorts med (nya och gamla artistier) tillägnad Haitis offer.

Jag tror inte vi här i väst förtår hur illa den här jordbävningen var och hur stora skadorna igentligen blev.
Haiti är fattigt och byggnader och grunder är instabilt och taffligt byggda vilket gjorde att skadorna av jordbävningen blev mer omfattade. Nästan alla byggnader rasade ihop, man har inte några ställen att vårda sjuka och skadade på och totalt kaos råder. Ni som inte gjort något för att hjälpa till GÖR DET, och kom ihåg att
WE ARE THE WORLD
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0