I vs N

Idag lämnade jag in min Iphone för reparation av menyknappen som varit trasig sen i somras, så nu sitter jag är med en gammal hederlig Nokia 3310.

Man är så sjukt beroende av sin mobil, jag saknar min Iphone hur mycket som helst redan(hoppas att den kommer hem snart) Allt är där på! Alla mina kontakter, min musik, mina bilder, min kalender,
min "lilla svarta bok" allt!!!! kom precis på att jag backupade all från iphonen innan jag skickade iväg den utom den"lilla svarta boken" !!!! tråkigt om den försvinner ju:P


Min klänning kom inte idag! Den är försenad pga all snö och shit! (hoppas den kommer imorrn)

Idag har jag jobbat i studion hela dagen igen :) tänkte lägga upp ett litet smakprov nu i dagarna så får vi se vad jag jobbar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0