I hate valentines day

Kollade precis på filmen I hate valentines day, en ganska bra film faktiskt.
Jag hatar romantiska komedier som är för överdrivna och i slutet blev denna EXTREMT ÖVERDRIVEN men första timmen av filmen var UNDERBAR.

Sånt(filmromantik och filmkärlek) händer liksom inte i verkligheten, alla får inte den den älskar och allt är inte helt underbart bara för att man är kär.
Killar står inte utanför ens fönster med en gitarr och sjunger en kärlekslåt till en, och inte heller går man på den ena mest underbara dejten efter den andra.

Jag ska helt enkelt bojkotta romantiska komedier händanefter, man blir ju bara deppig över att ens eget liv inte är lika romantiskt som i filmerna!

Jag blir så irriterad, för varje gång man träffar någon ny söt kille så verkar han underbar och allt är underbart första gången/gångerna.
 Det är nytt och spännande och förväntansfullt och skitroligt, men grejen är ju att att bara fuckas upp tillslut ändå.... Sen sitter man där liksom och väntar på att han ska ringa(men nej)
Det är därför jag inte dejtar, jag gör som hon i filmen jag just såg istället så kan man vara "glad" hela tiden istället för att bli sårad

Alla hjärtans dag närmar sig, och vad kommer jag göra för romantiskt mysigt och underbart den 14e?....
Hm..... nada
men som tur är är de flesta av mina närmsta vänner också singlar så vi funderar på att dra en bio
(dock inte kärleksfilm)

ursäkta mitt deppiga inlägg idag men ibland blir jag bara så trött!

try sleeping with a broken heart
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0