Hej då Marcus Ulvne

Min helg blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag hade inga rep med Patrizia bandet, Det bliv ingen date på fredagen, men fy fan så kul på lördagen!

Lördagen började med att jag, Stina Burman Och Daney åkte ut till Gränby Centrum för att shoppa lite kläder (mest stina) och hinna in på Systembolaget (mest jag)
Sen hoppade vi in i bilen vid halv fyra tiden och åkte hem.

 När jag  kom hem till Mi Casa städade jag lite och fixade sedan mina naglar (som nu är långa och fina) och sen åkte jag vida hem till Amanda Pommer där brudarna och pizza väntade :) efter lite kebabpizza med bearnaisesås och en flaska rött vin kom en taxi för att ta oss ner till stan och Marcus Ulvnes avskedsfest! Mackan den lilla bebisen ska flyttar till KINA på onsdag!
så långt bort (sjukt) Kommer sakna dig Mackan!

Det var hur roligt som helst att träffa honom Gutta, Kroon, Valdma, Lovina Nilsson, Viktor gunnstam och massor av andra underbara och spårade människor som jag tyvärr inte träffar så ofta nu för tiden!
Nej d var riktigt jävla roligt!

Efter några timmar drog jag och Victoria vidare till Saluhallen, där vi skakade ordentligt med rumpa på dansgolvet, sen mötte jag min "White Knight" utanför som eskorterande mig hela vägen hem.

By the way, cred till mig för min achievement igår att gå hela vägen från Saluhallen till mig (industri staden)pulsande i högsnö i dessa 13 cm höga(klack)skor:

(dom e bra mycket hetare på)
so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0