då var det söndag

högheten över at jag sjungit med Angie stone har ännu inte lagt sig och i dagens UNT finns artikeln från det!

Igår sov jag till tre på eftermiddagen gick sedan upp till kajsa och skvallrade lite, sen bar det hem till stina vi tog en cigg och pratade om fredagen.
Vid åtta tiden kom Victoria och Anna till min lägenhet på lite förfest och vi lekte lite i studion och spelade in Ben E.Kings stand by me. Anna och Vic var som barn i en godisaffär och jag tyckte också att det var riktigt roligt att spela in dem!

Efter ca 100 omtagningar i studion bar det av till Saluhallen.
Det var sommartema och anna och vic satsade stenhårt med hjärtformade solbrillor.
När vi skulle ta en taxi hemmåt kom en kille fram till mig och frågade om det var jag som sjöng på Angie konserten och jag sa att det var det han vad jätte gullig och sa att det var grymmt bra och bla bla bla (sånt värmer så JÄVLA mycket)
Kvällen avslutades med en LITEN efterfest hos mig med Stina Gustav och Sasha + kajsa (ett litet tag) och lite för mycket alkohol. Vi deckade i kanon vid 7 tiden och jag sov till fyra idag. Då hade alla mina gäster gått hemmåt och det var dags för mig att börja städa.

Vick och anna
 
                              vick och jag

Lovisa och jag

Nu är det söndag och imorrn börjar skolan igen.....
men men man kan ju inte glida genom en uppförsbacke
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0