BJ-blowjob

Ikväll är det BJ som gäller.
Jag och stina sitter hemma hos henne just nu och förar med lite soft musik och varandra som umgänge(perfect)

Vi har just haft en het diskussion om tjejer naivitet angående killar.
(egentligen handlar det om både tjejer och killar)
När man inleder nånting som är mer än vänskap så är det många som automatiskt tror att folk ska sköta det på en snyggt sätt eller att man kan lita på någon direkt.. eller inte direkt heller egentligen.
Man ska absolut inte sluta lita på folk men man kanske ska hålla ett vaket öga öppet för hur människor fungerar.
För att lura folk i säng en eller flera gånger är ganska "inne" just nu.
Vi har pratat om att ärlighet från första början är det bästa, oavsett om det kan svida. För då svider det ju egentligen mindre då du sluppit ansträga dig för någonting som inte finns. (möjlighet till en relation)
Det är olika från person till person, vissa tycker att man ska kunna läsa varandra utan att behöva prata om det. Mycket beror väl på feghet eller brist på självrespekt eller att man redan från början förberett sig på att "blåsa" varandra.

så i min rubrik menar jag inte riktigt det ni tror (avsugning) utan förmågan att blåsa andra ang vad de tror och vilka förväntningar de har från början (blåsa- blow)

Jag är mästare på att läsa av folk och att förbereda mig för att det inte kommer att "bli något" och det är denna förmågan som många gånger "fuckar up" det för mig.
Men hellre förberedd än tagen på sängen (bokstavligt talat)

SES PÅ BJ
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0