Alla hjärtans dag

Idag vaknade jag med en brunhårig stina brevid mig i sängen.
Igår flätade jag klart mitt hår och färgade stinas hår brunt. Hon passar sjukt bra i brunt hår!
Efter färgning och flätning åkte vi hem till Sally (stinas syrra) och spelade buzz, drack och snackade skit.

Efter några timmar i sallys casa begav vi oss ner mot stan, Sally drog till Saluhallen för att skaka rumpa medan jag och stina som var på lite mer chillhumör satte oss på firman och tog ett glas.

Vi pratade om att killar inte är så bra på romantik igentligen.... (gäller inte alla killar men de flesta)
Hur kommer det sig att killar inte fattar att lite blommor och ett kort (där man beskriver varför man älskar sin nästa) är helt underbart! och får varje tjej att bli svag i knäna.

Alla hjärtans dag är ett perfekt tillfälle att utöva sina romantiska knep och visa vad man går för (både killar och tjejer) Men det ska inte bara vara romantik på alla hjärtans dag(utan lite hela tiden och då och då )

Jag är en hopplös romantiker som älskar att skämma bort folk med skummbad, levande ljus, rött vin och mys i allmänhet. Ikväll så blir det filmkväll med Mr H och en flarra rött på det.

Så här såg min senaste romantiska överraskning ut ( åt J) jag lämnade ett spår av blommor och ljus från hallen till badrummet där ett skummbad och jag väntade :) 
   

Happy valentines day
/E


correction

En ändring i kvällens agenda
Blir en filmkväll + vin och mys med mig själv ikväll istället.(låter tragiskt jag vt)
Men varför ska man inte kunna göra allt man kan göra i sällskap ensam för ?

Jag ska iaf göra så här: i mitt rum finns just nu massor av tända ljus en flaska vin som står på luftning och en tjej, en jävligt rolig och charmig tjej(jag) och vi ska kolla på en film (vilken är fortfarande oklart) och det ska bli jätte mysigt.

Man är aldrig ensam, man har alltid sig själv.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0