okej nu har det hänt saker må ni tro

jag ska nämligen åka till london 1/9 och vara au pair i 12 månader!!!!
HJÄLP
men guuuuuuud vad roligt !!!
jag e så uppspelt att jag inte  vet hur jag ska kunna sova i natt och herregud jag jobbar imorrn !!!!!!!!!!!
LONDON LONDON LONDON och jag som aldrig ens varit i england :P
men herre guuuuud vad roligt
jag ska ta hand om en 17 månaders liten flicka och vars mamma jobbar som polis och pappa är special lärare.
mamman har även en 19 årig dotter från ett annat förhållande som är halvsvensk !!!! och pratar flytande svenska :D:D
jag kan inte fatta att det är sant och att det gått så här snabbt och även fast jag e sååååååå glad som jag är just nu så finns det ju en annan sida av myntet också! SAM
vad fan ska jag göra med honom.
jag vill inte lämna honom och vill inte sluta träffa honom!!
jag vet inte att d ska vara slut...
vad göra ?
kan det funka eller e d drömtänkande ?
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0