okej då han heter SAM

nu ska jag alldeles strax kila iväg till bussen och åka till jobbet för sista gången innan jag har ledigt i 2 dagar :D:D:D
och ikväll ska jag äntligen träffa Sam igen, jaa hoppsan nu skrev jag ut hela hans namn här :P men Sam heter han iaf.
har sällan varit så trött som jag var igår, och mådde sjukt illa också... kan ha varit för att jag inte åt nått efter kl, 13 igår alls men men e  liksom inte hungrig när man kommer hem från jobbet vid 21/21.30.....
MEN imorrn kommer mammi och pappi hem!:D dom har varit borta nästan hela tiden sen studenten, ensam hemma har sina fördelar men det har sina nackdelar också, MAT, och STÄDNING och TRYGGHET och KÄRLEK är några av dem.
ja ja ikväll ska jag kolla film med sam efter jobbet, cant wait!
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0