hur kan man bli så ledsen av att vara så lycklig?

hur kan man bli så ledsen av att vara så lycklig?
Sam var precis här och åt middag med mig mamma och pappa :) det var jätte trevligt, och sam och mamma och pappa pratade mest jag behövde inte rädda situationen en enda gång, fick översätta lite ord ibland men annars flöt allt på awsome !
sam frågade vad det var med mig sen när lång och snackade på mitt rum, och då visste jag inte, men nu vet jag.   jag ska lämna allt.
och visst man kan få d och fungera lång distans, bara det att han flyttar hem till usa om ett år, när jag kommer hem har han redan åkt. så oddsen är inte jätte bra.
Idag var första gången vi sågs på 6 dagar, (han har hållt på med sin avhandling som skulle in idag)
det första han sa var jag har verkligen saknat dig, och greppade tag i min högra arm, och klämde lite, och sen sa han igen att " jag har verkligen saknat dig, på riktigt"  jag kommer verkligen sakna dig när du har åkt.
jag fick anstränga mig för att inte börja gråta, nu är han på födelsedagsfest för en av hans bästa kompisar, och jag jobbar imorrn så jag stannade hemma,
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0