friiiiiiidy

hello
idag var jag hemma från skolan för att plugga, jag har så mycket i skolan just nu att jag inte ens hinner med mina lektioner... det SUGER
Efter pluggandet var jag på sångpedagogik och efter det lunchade jag med stina. Sen gick jag och stina hem till kajsa och chillade. Nu har jag precis kommit hem från katalin, jag var och kollade på eric bibb med mamma och pappa, det var hur bra som helst!!!!!
Nu sitter jag här med sofie och stina och dricker lite vin :)

Imorrn har jag inget rep med patrizia bandet då de spelar in piano och sax på demoskivan....
så imorrn är det afrodans med stina som gäller och sen inga plaer får se om vi ses ute !
fbmasbfak


so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0