stina såg ringen för första gången i går

Helgen har varit awsome!
I fredags åkte jag ner till replokalen vid 23.30 och repade med bandet, jammade lite, drack och hade roligt :)
Lördagen gick åt till att åka bil med stina och daney för att sedan gå på kören 4a vindars konsert ( där min och stinas mamma sjunger) Min mamma var inte med på just den här konserten då hon var på bal och firade sin brors 50 årsdag på djursholms slott. Efter det att konserten var slut drog jag stina och daney hem till mig och åt lite chips och dipp och började kolla på sagan om ringen (som stina aldrig sett) men efter ca 1.5 h vid klockan 24 var så så trötta att vi bestämde oss för att gå å lägga oss.
Idag har jaga  sovit som en stock fram till för en timme sen. Jag har städat lägenheten lite och lagat frukost, 2 kokta ägg, hallon smoothie (vanilj yougurt och frusna hallon) och honungs melon blev det idag :) MUMMMS

Nu ska jag över till stina och dricka lite kaffe i solen och sen blir det plugga och möblera om mitt rum

so long /E

Kommentarer
Postat av: HB

Fan vad jag älskar att du har musik på din blogg.

ssitter och skriver sektarbetet och hamnade på doin blogg och nu rullar allt på!



bra elsa!!!

/beccelito

2010-04-20 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0