Shottar-geléhallon, gräddkola, turkisk peppar, en extra stark turkisk peppar, perskia, viol, citron/lime, blå fiskar, jordgubb och kiwi.

Nu sitter jag i sängen med min käre laptop i knät.
Jag har precis varit på friskis med Anna Selander och sprungit lite på löpbandet, och efter det gjorde vi lite fys, mage, armar och ben :) det är nice att träna på kvällen och bara komma hem direkt efteråt och lägga sig i sängen!

Idag har jag Stina och Daney fixat massor inför valborg, vi har:
tagit fram all rekvisita till 5kampen, vi har blandat alla shottar, vi har kollat upp hur många stolar och bord som behövs och hur många vi har, vi har lånat skålar och brickor av min fekjgudmor Kajsa som by the way är en ängel sänd från ovan!mm
måse bara berätta vad vi ska ha för shottar!
De här smakerna kommer vi ha :
Geléhallon, gräddkola, turkisk peppar, en extra stark turkisk peppar, perskia, viol, citron/lime, blå fiskar, jordgubb och kiwi.
fhakhakakkkkk

Imorrn är det skola som gäller sen rep med skrapanbandet inför vår konsert den 21/5 på musikens hus.
Efter det ska jag hem och fixa med det sista inför valborg, och vid halv åtta kommer Emilia och hämtar upp mig med bilen. Då är det hem till hennes fars lägenhet för förkrök som gäller. Sedan är det dags för årets FÖRSTA stundenskiva nämligen en av mina bästa vänner Madeleine Sheikhs skiva. Temat är "så här kommer du aldrig se mig igen" jag skall gå som hippi tror jag då det är väldigt långt från hur jag vanligvis ser ut :)

Jag ska verkligen försöka att inte dricka för mycket eller parta för hårt imorrn då jag är en av de människor som ALLTID oavsett hur mycket/lite jag druckigt blir fruktansvärt bakfull dagen efter. Jag kan vara bakfull ända tills det att jag går och lägger mig kvällen därpå, jag har alltid sprängande huvudvärk och mår alltid illa som ett svin.
Imorrn ska jag sova hos stina efter det att jag kommit hem från maddes skiva, jag kommer aldrig att komma upp så pass tidigt som jag måste gå upp på valborgsmorgonen annars... Jag behöver en Stina som väcker mig, jag har sagt att hon får använda alla tänkbara medel för att väcka mig så vi får väll se hur min väckning kommer att gå till :)

Nu är det ett avsnitt av greys anatomy som gäller och efter det kommer jag sova som en stock är sjukt trött efter allt plugg och tränande :)
pusselipuss
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0