she keeps getting in my way!

igår var en underbar och skitdålig dag på samma gång.....
Att det här med att killar blåser än, är jag en en gång ett exempel, och den här gången var det vaktiskt någon jag tycker om! och tyckt om länge!
Han gjorde som sagt i förra inlägget igentligen inget dumt, han myttade bara lite om ganska mycket....

Det som irriterar mig är att han e så jävla mysigt! har alltid varit och kommer alltid vara, och han har aldrig gjort nått mot mig ever förut........
Jag skickade ett medelande till honom igår, där jag sa att jag inte var sur eller nått utan att jag bara undrade varför han känner att han behöver mytta om saker inför mig.... och att jag tyckte det var jävligt inödigt....
tror ni han svara..... NEJ....

Här är det som är konstigt, vi har ju har våra flörter genom åren och så men den här gången var det HAN som började skriva till mig (på facebook), och efter några medelanden frågade han om vi kunde mötas upp ute(krogen) jag sa visst! och gav honom mitt mya nummer....

Sen dess är det han som varit på!, han har varit världens sötaste och skrivit god morgon direkt när han vaknat, och skrivit hela dagarna igenom, om jag inte svarat på 10 min så fick jag alltid ett hej vad gör du? fast han frågat det för 10 min sen.. han skrev alltid godnatt och skickade världens skevaste sms haha 

Och nu HELT PLÖTSLIGT NADA!!!
och tro inte att det var sex han var ute efter, dom sortens blåsningar har jag lärt mig att inte gå på...
Denna puppylove kille och jag (L) har ALDRIG haft sex, inte ens i närheten....
så jag fattar inte vad han VAR ute efter, inte sex, inte kärlek, omväxlande sällskap?!

Återigen ett väldigt upplyftande inlägg om killar som blåst mig I KNOW
MN man måste ju blogga om real stuff
/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0