real stuff

Hejsan alla jag ber om ursäkt över att jag ligger efter i bloggandet men min kära laptop är på lagning, så just nu sitter jag vid datorn inne i mamma och pappas rum.
 Jag brukar alltid blogga innan jag ska gå å lägga mig, och nu har jag ingen dator att göra det från... Thats why...

Hur som helst.. vad har hänt sen sist, hm...
Skolan har ju börjat, vilket faktiskt känns ganska skönt, ju snabbare skolan börjar ju kortare tid är det till studenten!
Våren är här, det är människor på bryggan, i stan, ja överallt!
Underbart att se så många glada vackra och vårklädda människor våga sig ut vinteridet!
Våren är här, och sommaren är inte långt borta, den 4e juni är inte heller långt borta, och alla vet vad det är för dag!
STUDENTEN

Studenten studenten studente....
Min klass skiva är söndagen den 9e maj på Birger Jarl, vi kommer ha film som tema för skiva, och det kommer vara smockat med folk då ingen annan klass i Uppsala har skiva den dagen. Kom och festa med stans skönaste brud(jag;)) och klass!

Jag har varit skivansvarig för min klass skiva, med bokningar och indrivning av pengar och distribuering av biljetter och så vidare. Det är inte lätt och det är sjukt mycket jobb så eloge till alla som tagit på sig det ansvaren där ute. Det har varit mycket tjaffs kring våran och många andra klassers skiva, vilket inte är så konstigt igentligen med tanke på att alla vill att ens skiva ska vara DEN BÄSTA och den ligger alla varmt om hjärtat, och alla tycker att deras idéer är de bästa och gör allt vad de kan för att få igenom sina idéer... MEN man får inte glömma att skivan är klassens gemensamma och att det är till för att fira att man som klass tar studenten, och har "klarat av" flera års hård skolgång.
Jag är så sjukt taggad på våran skiva, min klass är underbar och det kommer våran skiva också att bli!

det har hänt så mycket på de dagar jag inte bloggat nu att jag inte ens vet var jag ska börja så det här inlägget får helt enkelt bli ett introduktions inlägg för vårens bloggandet, och bloggandet som student i sommar.
Då kommer de riktiga händelserna! Jag kommer om det blir som tänkt flytta till Atlanta USA i januari, och innan dess göra massor av roliga saker här hemma i sverige och europa, ex träffa min Tyska "boyfriend" som jag träffade i USA för 2007, som jag bara sedan sommaren 2008 har pratat med i telefon.

nu får jag sluta innan detta inlägg av igentligen ingenting blir för långt.
hörs imorrn
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0