killarna vi dejtar är dumma i huvudet

kvällen igår var en chill/mys kväll med brudarna.
Hemma hos stina diskuterade jag stina och hennes pojkvän hur man kan göra för att krydda till tillvaron i ett förhållande. Något som stina får gästblogga om vid senare tillfälle.

När vick och anna kom till mig så diskuterade vi massa olika saker.
Bla. Varför så många flörtar bara rinner ut i sanden efter ett tag, att det kanske aldrig fans nån gnista där överhuvudtaget men att man vill att det ska funka så in i bomben att man hittar på denna gnista själv, men man kan inte lura kärlek, antingen finns det eller så finns det inte....

Vi kom som vanligt fram till att killarna vi dejtar är dumma i huvet, och att vi e helt oskyldiga till att det inte blir något mer seriöst i slutänden....
Vi kom fram till att alla killar som inte vill ha oss e svin och alla killar vi inte vill ha också är svin.
SÅ vi kom fram till att det är bäst och vara singel så länge det går... dvs, tills DRÖÖÖMMMKILLEN
står mitt framför en och friar, då kanske man ska överväga att lämna singel livet bakom sig och settle down.

Men vad skulle våra ungdomsår vara utan lovelife drama?! det är i mitt tycke det som kryddar till min tillvaro iaf,
Jag tycker det är hur kul som helst att dejta, och spänningen i och med det, visst kanske inte alltid är jätte skoj när det crash n burn, men det hör liksom lite till att det inte funkar alla gånger.
Ikväll är det Sofie och jag som ska umgås, och sedan blir det till att möta upp anna vick och becca för att dra en kväll på saluhallen om det blir som tänkt!

so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0