Jag och Vick V,S toalettkärring (45+)

Birger Jarl var as roligt :)
efter lite för mycket dricka och lite dregg gick jag med Adde, Ludde och basketgrabbarna till Max och käkade (mums)  var as trevligt att träffa adde som jag inte träffat på 1000 år och som har varit lite stiff på sistonde :P
och Ludde och alltid är världens gulligaste och snällaste och mysigaste kille <3

Efter lite max mat bar det hemmåt för mig och R (gammal flamma)
låg och snackade om allt och inget tills vi somnade, riktigt mysigt faktiskt.
Igår vaknade jag vid 16.30 då det var dags att hoppa in i duschen och dressa up eftersom gästerna till påskmiddagen kom 17.00.
Middagen var hur trevlig som helst ! och vid 21.30 drog jag hem till Stina en snabbis på en cigg (påskcigg) jag har igentligen slutat, och lite snack :) trevlans
sen bar det hem till sängen

Dagens agenda ser ut så här :
11.20 systembolaget
12.00 hemma
12.15 blir hämtad för att repa med patrizia bandet
20.00 hemfärd från replokalen
20.00 Victoria kommer hit (är ensam hemma)
21/22. R kommer förhoppningsvis hit, med nån polare och joinar mej och Vick på chillkväll
23.30 Saluhallen (kanske)

haha juste jag och Vick började bråka med en ragata till kvinna (45+) vid toaletterna på bj,
Jag höll på att kissa på mig (due 2 drinkin 2 much)
och när toan blev ledig kastade jag mig in, denna ragata till kvinna blev grymmmt sur eftersom hon stått i kö länge enligt henne sj och satte foten i dörren så att vick inte kunde stänga,
nöden har ingen jag.. så jag satte mig och kissade medan de bråkade om vem som var först, hon sa att hon dejtade ägaren till bj och att hon skulle få oss utkastade om vi inte bad och ursäkt. vår ursäkt blev att kalla henne jävla kärring (båda 2) och sedan gick vi :P

jävla kväll AS ROLIGT
ni som inte var där missade nått!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0